Cum îți putem dezvolta afacerea
Planificare și Implementare
Stage I
Un prim pas pe care îl facem alături de orice brand cu care demarăm o nouă colaborare este cel de a înțelege care este publicul țintă al companiei respective. Conturarea sau cunoașterea în detaliu a profilului de Buyer Persona stă la baza tuturor acțiunilor viitoare.
- Marketing Research
- Buyer Persona
Stage II
Ulterior, stabilim împreună care sunt obiectivele companiei și construim o strategie de conținut(Content Mapping) bazată atât pe KPI-ii brandului, cât și pe customer journey.
- Obiectivele
- Content Mapping
- KPI & Customer Journey
Stage III
Implementarea acestei strategii de conținut este momentul în care ne putem creativitatea și expertiza în joc pentru a crea materiale care să le ofere informații cu adevărat utile, prezentate într-o formă pe care o pot consuma cu ușurință
Întâlnirile în mediul online dintre brand și potențialii clienți vor avea loc exact atunci când
consumatorii vor avea nevoie de anumite informații care țin de domeniul de activitate al
companiei tale
- Implementarea Strategiei
- Creativitate
- Easy-To-Deliver
- Crearea Conținutului